Biyoloji Öğretmenliği Anabilim Dalı öğretim üyelerimiz Doç. Dr. Çiğdem Han-Tosunoğlu ve Dr. Öğr. Üyesi Ferah Özer-Aker’in, Kimya Öğretmenliği Bölümü’nden Doç. Dr. Oya Ağlarca-Özdemir ile birlikte yürüttükleri çalışma, fen bilimleri öğretmen eğitimi alanının en prestijli uluslararası dergilerinden biri olan Journal of Science Teacher Education’da yayımlanmıştır.
COVID-19 sürecinde öğretmen adaylarının informal akıl yürütme ve karar verme süreçlerindeki değişimleri inceleyen bu nitel araştırma, pandemi gibi kriz dönemlerinde fen bilimleri öğretmen eğitiminin nasıl şekillendiğine ilişkin önemli bulgular sunmaktadır.
Hocalarımızı bu değerli katkıları ve uluslararası yayın başarıları için tebrik ediyor, çalışmalarının devamını diliyoruz.
Makaleye erişmek için buraya tıklayabilirsiniz.
