ESERA 2025 Kongresi’nde Üç Bildiri!

Anabilim Dalımız ESERA 2025 Kongresi’nde Üç Bildiri ile Temsil Edildi

Biyoloji Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyelerinden Doç. Dr. Çiğdem Han-Tosunoğlu, Dr. Ferah Özer-Aker, Arş. Gör. Ceyda Keleş ve Arş. Gör. Anıl Yurdakul, 25–29 Ağustos 2025 tarihleri arasında Kopenhag’da düzenlenen ve fen eğitimi alanının en saygın uluslararası kongrelerinden biri olan ESERA 2025’te üniversitemizi başarıyla temsil etmişlerdir.

Kongrede sunulan bildiriler aşağıdadır:

  • Dr. Ferah Özer-Aker, “Challenges of Preservice and In-service Science Teachers on the Codesigning of SSI Materials: Two Sides of the Same Coin”

  • Arş. Gör. Ceyda Keleş, “Enhancing Pre-Service Biology Teachers’ Pedagogical Content Knowledge About Socioscientific Issues and Classroom Practices: The Impact of a Professional Development Program”

  • Arş. Gör. Anıl Yurdakul, “Exploring Students' Epistemic Uncertainties in the Context of Socioscientific Issues”

Üç çalışmanın da ortak yazarı olan Doç. Dr. Çiğdem Han-Tosunoğlu’na, ayrıca Arş. Gör. Ceyda Keleş’in sunduğu çalışmanın diğer araştırmacıları Doç. Dr. Özgür Kıvılcan Doğan ve Doç. Dr. Oya Ağlarcı Özdemir hocalarımıza katkıları için teşekkür ederiz.

573624568_17847851094596395_1873547977213728587_n.jpg (101 KB) 574739573_17847851085596395_6064837555846165037_n.jpg (106 KB)

574876034_17847851070596395_8102787064956746845_n.jpg (239 KB) 575625591_17847851049596395_4501241990642179697_n.jpg (299 KB)

HIZLI ERİŞİM